top of page

Vida Compartida - Poesía co gaio Día das Letras Galegas 2023


Coñecímonos hai anos,

Non sabería dicir cándo,

Á beiriña de Portugal,

Os meus primeiros pasos,

Pero tocoume liscar.


Sempre estiveches aí,

Nos choros e no sorrir,

Aínda sendo eu de pobo,

Sentinte coma un estorbo.


Había que estudarte,

Eu non era paleofalante,

Aínda non entendo,

O porqué dese feo.


Anos precisei sen ti,

Para recoñecer a túa valía

E así incluírte na miña vida,

Sen obriga, polo sentir.


Moito fixo o xabaril,

Logo chegou política,

Pra que ía eu mentir.


Comecei pola escrita,

Logo a poucos coa fala,

A cal foi mal recibida,

Pero eu xa non paraba.


Da man cos erros,

Ignorando peros,

Chegou o máxico día,

No que en ti pensaría.


Agora xa somos compañeiras,

Compartimos as horas e risas,

Sumamos máis ás nosas filas,

Con rol, rosmar e outras lerias.


Seica es o músculo máis forte,

Quero fortalecerte con aleivosía,

Loitar por cambiar a túa sorte,

con orgullo, afouteza e ledicia.


Escribo estas verbas, amiga,

Nacidas dunha mente inqueda,

Porque das túas letras é día,

A miña querida, lingua galega.







27 visualizaciones0 comentarios
bottom of page